Starstuff.dk

Læs, hvordan vi løftede Starstuff.dk fra en ROAS 0.78x og et budget på 1.000 kr til nu profitabelt at investere 10.000 kr om måneden.

Starstuff.dk oplevede en markant vækst i deres online salg af strygemærker efter at have samarbejdet med BMB-MEDIA. Gennem Meta annoncering og SEO-optimering steg deres ROAS med 339%, hvilket gjorde det profitabelt at skalere annoncebudgettet fra 1.000 kr. til 10.000 kr. om måneden.

Hvem er Starstuff.dk?

Starstuff.dk er Danmarks førende leverandør af unikke strygemærker, der giver dit tøj et personligt og stilfuldt udtryk. Med et bredt udvalg af designs og høj kvalitet på både tryk og materialer, sikrer Starstuff, at dine tekstiler får et eksklusivt look, der holder vask efter vask.

Virksomheden har hurtigt opbygget et stærkt ry for deres præcision og holdbarhed, hvilket gør deres strygemærker til det foretrukne valg for både modeentusiaster og kreative sjæle. Med fokus på kundetilfredshed og en passion for detaljer leverer Starstuff.dk skræddersyede løsninger, der gør det nemt at give nyt liv til tøj, tasker og accessories.

Sådan gjorde vi…

Da vi begyndte samarbejdet med Anne Mette fra Starstuff.dk, stod det klart, at annoncekontoen var ustruktureret og ikke optimeret til webshop-hændelser. Annoncerne blev sat op tilfældigt, hvilket gjorde det svært at skabe stabile resultater. Vi vendte det hele på hovedet og byggede en strategi, der sikrede vækst – uden at spilde annoncekroner.

Vi hjalp Anne Mette med at gå fra 1.000 kr. til 10.000 kr. i månedligt ad spend. En pludselig opskalering kan ødelægge performance, hvis den ikke er styret korrekt. Derfor sørgede vi for en kontrolleret skalering med løbende optimering for at sikre stabil vækst.

Der var rekordmange forladte kurve. Kunderne var interesserede, men forlod shoppen uden at købe. Derfor opsatte vi en retargeting-kampagne, der ramte tabte kunder med personlige budskaber. Vi testede billeder og videoer for optimale konvertering, og vi brugte et dynamisk produktkatalog, der viste de specifikke produkter, kunden havde kigget på. Dette medførte en markant stigning af køb.

Da strygemærker har en lav gennemsnitsordre og er rimelig nichepræget, var det afgørende at få kunderne til at vende tilbage. Vi opsatte derfor en retention-kampagne, der målrettede sig mod tidligere kunder og ultra-engagerede brugere, der endnu ikke havde købt. Dette er én af grundene til at Starstuff.dk har en ekstremt loyal kundebase. 

Vi testede konstant nye annoncer, men én evergreen annonce overgik alle andre. Gennem systematisk A/B-testing fandt vi en vinder, der leverer stabile resultater uanset hvem eller hvad, vi putter den op imod.

Vi tilbød Anne Mette en helt særlig garanti, der lød på, at vi kunne tage hendes annoncer fra under ROAS 1x til op over ROAS 5x på 90 dage. Lang historie kort… Vores garanti blev tilfredsstillet.

I dag kører Starstuff.dk en effektiv, skalerbar og profitabel strategi, der sikrer vedvarende vækst. Vi vendte det hele på hovedet – og det virkede.

Simon Bredahl og Lucas Lauersen fra BMB-MEDIA i et online møde om digital markedsføring.

Før du vælger et bureau, så vælg en kop kaffe.

Vi ved, at det kan være svært at vælge bureau, derfor tilbyder vil til enhver tid en gratis og uforpligtende kop kaffe, hvor du kan lære os at kende og få svar på dine spørgsmål – enten hos os, hos dig eller online.